Subject: Tartu maakond, Kastre vald, Melliste küla piirkonna valguskaabli sidelahendus - EST-MIIL-150(muudatus)
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 14:37:55 +0300

Tere

Saadan projektilahenduse muudatuse ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

„Tartu maakond, Kastre vald, Melliste küla piirkonna valguskaabli
sidelahendus - EST-MIIL-150“, töö nr 10769K3.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.